BERSAMA SAYA

7 June 2011

KERANA TARBIAHNYA KITA BERSATU


Hari ini genap 2 tahun 4 bulan saya berada di Mutah Jordan. Banyak pengalaman yang saya dapat selama tempoh ini bersama-sama sahabat di bumi syuhada Mutah. Pertemuan dan perpisahan perkara yang biasa setiap fasal akan ada yang pulang dan akan ada wajah baru yang akan datang pada fasal baru. Ia banyak mengajar dan mematangkan saya didalam menerima erti sebuah kehidupan seorang perjuang.

Namun, perpisahan dan kehilangan amat terasa apabila berakhirnya sebuah organisasi kepimpinan didalam tempoh setahun banyak yang berlaku masalah suda duka yang dikongsi bersama, pertemuan dan perbincangan yang diadakan semakin menguatkan ikatan antara kami walaupun terkadang ada yang terasa dan sebagainya tetapi ia tetap akan menjadi sebab pada eratnya ikatan antara kami.

09/10

Kali pertama mendapat tarbiah didalam kepimpinan 09/10

 Kenangan bersama kalian didalam mengenal erti kepimpinan akan sentiasa saya sematkan dalam diri

Dari beliau saya belajar erti sebuah kepimpinan, anda adalah yang terbaik

Walaupun jawatan telah dilepaskan namum, kami masih lagi bersama

10/11

Barisan kepimpinan yang banyak membantu saya didalam usha merealisasikan hala tuju PERMATA sesi ini. Semoga Allah memberkati kalian

Kalian banyak mengajar saya erti sebuah pertemuan dan semakin mematangkan saya dalam kepimpinan kerana kalian adalah antara yang terbaik

Semoga beliau terus usaha didalam menjadikan PERMATA ke arah yang lebih baik dan terbaik

Seperti baru beberapa ketika bersama kalian, Kali kedua saya merasai perasaan seperti ini kehilangan dan sayu didalam benak hati.namun, perlu saya akui bahawa setiap perMULAAN sudah pasti adanya perPISAHAN itulah hakikat perjuangan. Semoga kita diberikan peluang lagi untuk terus bekerja didalam satu pasukan.

Jutaan kemaafan diharapkan dari seluruh adikberadik kepimpinan diatas kesalahan dan sebarang kekhilafan semenjak bekerja didalam satu asukan.Jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat team PERMATA 09/10 yang banyak membantu didalam mengenal erti kepimpinan dan Jutaan terima kasih serta tahniah buat team PERMATA 10/11 kerana banyak membantu menyelesaikan perancangan sesi ini. Percayalah kalian adalah yang terbaik. Pengalaman dan kenangan bersama kalian akan saya sematkan didalam memori hidup saya kalian adalah teman-teman yang saya sayanyi. 

3 comments:

  1. "tugasan & jawatan adalah salah satu cabang dari tarbiyah allah kepada kita"
    kata2 ust sin~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...