BERSAMA SAYA

29 January 2011

PENDAHULUAN



Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Subhanahu Wa Ta'ala yang telah melestarikan seluruh alam ini dengan nikmat Iman dan nikmat Islam yang tidak terhingga. Selawat dan Salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad Sallahu Alaihi Wa Sallam, kaum keluarga, para sahabat  dan seluruh  pejuang-pejuang Agama Allah yang dikasihi sekalian.

Syukur tidak terhingga kepada ALLAH Subhanahu Wa Ta'ala yang memberi kekuatan untuk saya mewujudkan blog saya sendiri bertujuan untuk menyampaikan informasi dakwah dalam sudut penulisan. Sesuai dengan perkembangan dunia yang berkembang pesat dari sudut teknologi maklumat. Hampir keseluruhan maklumat boleh didapati dengan bersumberkan internet. Jesteru saya mengambil inisiatif untuk menggunakan medium ini untuk menyebarkan maklumat.

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat-sahabat  yang banyak membantu saya untuk menyiapkan blog ini. Tanpa mereka mungkin saya terkapai-kapai untuk menyiapkannya. Inilah hikmah ALLAH Subhanahu Wa Ta'ala menyuruh kita berkerjasama dalam melakukan kebaikan. Firman ALLAH yang mafhumnya ; "Bertolong-tolonglah kamu dalam kebaikan dan janganlah kamu menolong dalam perkara mungkar".Surah Al Maidah Ayat 2.

Akhir kalam, saya berharap dan berdoa agar diberikan kekuatan untuk istiqomah dalam meng'update' blog ini.  Semoga perkongsian buah fikiran dan maklumat yang disampaikan ini dapat memberikan input yang terbaik  khususnya kepada mahasiswa Mu’tah dan  umumnya kepada masyarakat luar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...