BERSAMA SAYA

8 March 2011

Terus Dengan Objektif Berkebajikan Mutah Charity Dinner 1432H

Persatuan Mahasiswa Malaysia Universiti Mu’tah Jordan (PERMATA) merupakan sebuah persatuan yang menjalankan khidmat kebajikan kepada hampir 400 pelajar Malaysia yang menuntut di Universiti Mu’tah, Jordan dan merupakan sebuah persatuan yang berada di bawah naungan Education Malaysia Jordan (EMJ). Menyedari akan hakikat tanggungjawab untuk menjaga kebajikan semua ahli PERMATA, maka  Mutah Charity Dinner telah dianjurkan semata-mata untuk mengumpul dana bagi biro Kebajikan dan Penempatan (BKP) yang merupakan salah satu biro di bawah seliaan PERMATA dan berperanan penting untuk menjaga kebajikan semua mahasiswa yang berada di Mu’tahJordanProgram ini merupakan satu-satunya program yang didasari oleh PERMATA dan perlaksanaannya adalah bertepatan dengan hasrat dan misi PERMATA itu sendiri.

OBJEKTIF

1.      Mengumpul dana bagi melicinkan pergerakan Biro Penempatan dan Kebajikan PERMATA
2.      Mendedahkan kepada mahasiswa/wi Mu’tah peri pentingnya kebajikan dan ramai orang yang perlu dibantu
3.      Merapatkan hubungan kekeluargaan dalam kalangan mahasiswa Malaysia Mu’tah

Sekali tengok tentu tertanya-tanya logo apa ni. Logo rasmi program 
Mutah Charity Dinner 1432H

Menu utama buat peserta

Iklan yang menarik

Antara acara menarik dan menu utama yang dimasukkan didalam iklan

Ayuh.! teman-teman kita sama-sama menjayakan program ini sambil menghulurkan sedikit sumbangan buat teman yang memerlukan.Semoga dengan adanya program-program seumpama ini juga dapat membentuk dan melatih diri kita menjadi sebagai seorang mukmin sejati yang sentiasa berkongsi dan menginfaqkan sedikit ni'mat dari ni'mat-ni'matNYA yang bayak.

Saya mewakili kepimpinan PERMATA mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat Ustaz Syafiq, Ustazah Syarifah,Ustaz Syahir,Ustazah Masturina, AJK perlaksana program ini dan seluruh ahli yang sentiasa memberikan sokongan kepada PERMATA.Semoga keberkatan dan keredhoan Allah mengiringi setiap perancangan kalian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...